Obiectivul Campaniei

Campania are doua obiective clar definite:

Primul obiectiv este de a cerceta, explora modalitatea de a comunica cel mai bine cu pietonii varstnici, pentru a contribui la reducerea numarului de victime din accidentele rutiere

• Intelegerea punctului de vedere al pietonilor varstnici despre ce reprezinta pentru ei statutul de pieton.

• Explorarea atitudinii fata de siguranta rutiera in ceea ce priveste importanta acesteia pentru ei, perceptia riscul si a factorilor care le influenteaza acetora sentimentul de risc si vulnerabilitate.

• Analiza comunicarii care functioneaza cel mai bine cu aceasta audienta in ceea ce priveste mesajul, canalele de difuzare, parteneriatele, etc.

Al doilea obiectiv este dezvoltarea i implementarea campaniei de educatie prin promovarea si propagarea mesajului obtinut in prima faza de cercetare.

Un obiectiv complementar este diminuarea costurilor aociate cu victimele accidentelor rutiere si implicit cresterea bugetelui de stat.

Ne propunem sa facem cunoscuti partenerii campaniei, pe toti cei care se implica in aceasta cauza de responsabilitate sociala.