Alatura-te campaniei

Romania este pe primul loc in Uniunea Europeana la numarul mortilor in urma accidentelor rutiere. Anual, 2,000 de persoane isi pierd viata in traficul rutier. Principala cauza a accidentelor rutiere este indisciplina pietonilor, conform Buletinului Sigurantei Rutiere al Politiei Romane (2017).
Persoanele varstnice reprezinta 43% din numarul mortilor ca pietoni in Romania. Siguranta pietonilor este o problema multidimensionala si necesita o viziune de ansamblu in examinarea cauzelor si solutiilor.

Luand in considerare numarul accidentelor rutiere care afecteaza atat de multe vieti, Siguranta Rutiera ar trebui sa fie un domeniu vizat des de actiuni de CSR in tara noastra.
In ultimii ani, Romania a inregistrat mii de accidente fatale, care pe langa tragica pierdere de vieti omenesti, produc si daune materiale semnificative. Aceasta situatie nu poate continua, si necesita urgent eforturi de colaborare din partea tuturor actorilor implicati.
Campania de Siguranta Rutiera adresata Pietonilor Persoane Varstnice realizata in parteneriat cu ARR si IGPR este o campanie de responsabilitate sociala si propune urmatoarele pachete de colaborare corporatiilor. Platinum | Gold | Silver | Bronze

Beneficiile investitiilor in campania noastra:

o Faceti parte dintr-un proiect national sustinut de autoritatile tarii;
o Creați relatii semnificative si durabile cu factorii cheie de decizie;
o Cresteti gradul de constientizare a brand-ului si a solutiilor prin intermediul acțiunilor de marketing;
o Aveti oportunitatea de a beneficia de expertiza echipei E-SigurantaRutiera pentru a ajunge la publicul tinta dorit;
o Sunteti pe agenda evenimentelor campaniei – luati cuvantul alaturi de responsabilii industriei si de inalti demnitari

Beneficiile investitiilor in CSR pentru companii:

o O mai buna recunoastere a marcii;
o O reputatie de afaceri pozitiva;
o Proiectarea si consiolidarea unei imagini pozitive ;
o Cresterea încrederii clientilor in brandul tau. Atragerea de noi clienti;
o Cresterea vanzarilor si loialitatea clientilor;
o Imbunatatirea relatiilor cu angajatii, a productivitatii si a inovarii.