Dezvoltare si Implementare

Dezvoltarea si implementarea campaniei de educatie prin promovarea si propagarea mesajului obtinut in faza de cercetare. Prin canalele si metodele de comunicare, campania va avea un impact national.

1. CREATIE/DESIGN
Realizare:
• Imagini vizuale – Caiet de identitate vizuala
• Clipuri video Web Site – platforma campaniei

2. COMUNICARE
Realizare:
• Nume campanie
• Slogan campanie
• Comunicate de presa
• Continut specific

3. CONSTRUIM INCREDERE

• Alaturarea persoanelor influente si celebritatilor in campanie
• Organizarea de conferinte cu participarea specialistilor din domeniu

4. PROMOVARE/PROPAGARE
ATL

Promovarea pe urmatoarele canale: TV
• Radio
• Presa Scrisa
• Social Media – Marketing Viral

Promovare prin intermediul printurilor (spitale, farmacii, autobuze..)

BTL
• Promovare prin: Direct Mailing
• Marketing Experimental
• Expunere evenimente (parteneriate)

Propagare prin:
• Cursuri gratuite pentru persoanele care intra in contact direct cu publicul tinta
• Expunerea mesajului in biserici
• Expunerea mesajului la nivel de autoritati comune

Perioada desfasurare: 5-6 luni