Cercetare

  • Alegerea specialistilor cu expertiza pentru a lucra in acest proiect.
  • Analiza campaniilor similare desfasurate in alte tari, cu precadere analiza impactului lor.
  • Analiza socio-culturala a grupului targetat si divizarea lui in doua categorii (prima – persoane varstnice cu responsabilitate proprie si a doua – persoane varstnice care au in grija minori – factor educational).
  • Intalniri cu specialisti (psihologi comportamentali, politie, experti in comunicare, membri ai ANPR, experti in siguranta rutiera) in vederea realizarii intrebarilor pentru subiectii targetati. Aceste intrebari vor fi folosite atat in chestionare cat si in focus grupuri. Raspunsurile subiectilor au ca scop intelegerea punctului de vedere al acestora fata de siguranta rutiera.
  • Realizarea unor parteneriate cu lanturi de farmacii, medici de familie, CAR – locuri in care vor fi distribuite formularele cu intrebarile cheie.
  • Intalniri cu persoane varstnice (3 paturi sociale diferite) si specialistii proiectului in vederea intelegerii punctului de vedere al acestora fata de siguranta rutiera.
  • Asistarea publicului tinta aleator in plimbari de catre specialistii proiectului pentru a urmari comportamentul acestora.
  • Intalniri de lucru ale specialistilor (psihologi in comportament, politia, experti in comunicare, experti internationali in siguranta rutiera) in vederea realizarii mesajului campaniei.

Perioada desfasurare: 3-4 luni