Monitorizare si Analiza Rezultate

Monitorizarea si evaluarea periodica intareste impactul campaniei.

O baza solida a rezultatelor cercetarii poate fi utilizata pentru a sustine Campania, pentru a stimula suporterii sa intreprinda actiuni ulterioare sau pentru a demonstra ca anumite politici imbunatatesc viata oamenilor. Poate fi extrem de util in perioada post-campanie mentinerea presiunii si monitorizarea modului in care orice angajament se traduce in practica si daca schimbarea dorita face o diferenta reala in viata oamenilor.

Monitorizarea si evaluarea sunt, de asemenea, esentiale pentru sprijinirea invatarii organizationale mai largi si pot influenta campaniile si strategiile viitoare. De asemenea, pot fi folosite pentru a demonstra raspunderea fata de partile interesate, oferind dovezi privind feedbackul privind performanta si realizarile din campanie.

Lista de valori pe care o luam in considerare in timp ce masuram impactul si succesul unei campanii de PR.

• Media Impressions
• Social Media Reach
• Engagement on Social Media
• Brand Mentions
• Social Shares
• Website Traffic
• Number of Backlinks
• Keyword Rankings
• Lead Generation